E – mailing

Teraz już omal każdy z nas posiada prywatną skrzynkę na..

E – mailing

Teraz już omal każdy z nas posiada prywatną skrzynkę na poczcie elektronicznej, czyli zwyczajnie własnego „maila”. E – mail, czyli elektroniczna skrzynka kontaktowa, umożliwia nam kontakty zarówno ze znajomymi, jak i ludźmi, z którymi utrzymujemy kontakty biznesowe. Z tego także względu niejednokrotnie jesteśmy posiadaczami nie jednego, a przynajmniej paru kont e – mailowych, na które praktycznie składać mogą się zarówno skrzynki firmowe, związane z pracą zawodową oraz konta w całości osobiste. Jednakże – podobnie jak sytuacja ma się w wypadku tradycyjnej skrzynki pocztowej – również na adresy skrzynek e – mailowych napływają nie zawsze spodziewane, reklamy oraz propozycje zawarcia kooperacji. Ta forma działań w sieci Internet definiowany jest mianem kampanii e – mailingowych i nierzadko kojarzony jest on przez odbiorców ze standardowym, niepożądanym spamem. Czy w takim układzie kampanie reklamowe zakładające wykorzystanie działań e – mailingowych mogą przynieść klientowi jakiś, rzeczywisty zysk biznesowy? Czym one praktycznie są?

Na przekór pozorom przedsięwzięcia reklamowe zakładające wprowadzenie e – mailingu cieszą się nie tylko dużą popularnością, ale także skutecznością odnoszonych w ten sposób, wyników sprzedażowych. Jak to możliwe? Otóż e – mailing marketingowy może być istotnie skuteczny jednak pod warunkiem spełnienia adekwatnych założeń. Po pierwsze bowiem, przesyłane wiadomości powinny być kierowane tylko do właściwej grupy targetowej, czyli dobrze stargetowanego grona odbiorców. Wówczas ludzie nie tylko, zaznajomią się z przedstawianą im propozycją i nie potraktują jej jako spamu, ale poza tym mogą zwyczajnie skorzystać z przedstawianych im usług. Niewiarygodnie istotna jest również personalizacja informacji każdego e-maila, a więc skierowanie go do indywidualnego użytkownika. Praktycznie znaczyć to może na przykład wypisanie w tytule e – maila imienia czy też nawet nazwiska osoby, do której wysłana zostanie informacja. Co ważne, w chwili obecnej jeżeli tylko zdecydujemy się na skorzystanie z usług profesjonalnej, interaktywnej agencji reklamowej, możemy liczyć na to, że kampania e – mailingowa przed samym wysłaniem zostanie wnikliwie sprawdzona przez moduł antyspamowy. Na skutek tego rozwiązania możemy zobaczyć czy stworzony e – mailing nie będzie wzbudzał podejrzeń w systemach antyspamowych, jakimi rozporządzają teraz niemalże każde, internetowe konta pocztowe.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Your comments (*)

Name (*)

Your full name please.

Email address (*)

Used for gravatar.

Website

Link back if you want.