Link building

Ażeby witryna internetowa mogła osiągać wysokie pozycje w prezentowanych poprzez..

Link building

Ażeby witryna internetowa mogła osiągać wysokie pozycje w prezentowanych poprzez wyszukiwarki wynikach, musi być ona należycie wypozycjonowana. Natomiast na przytoczony proces składa się bardzo duża liczba innych, pomniejszych operacji bez których samo pozycjonowanie zwyczajnie nie byłoby wykonalne. Na wspomniane działania składa się zatem między innymi SEM copywriting, optymalizacja struktury wewnętrznej kodu strony internetowej WWW czy też link building. W sytuacji tego ostatniego działania, mowa tu dokładnie o nabywaniu użytecznych linków zlokalizowanych w całej globalnej sieci na serwisach zewnętrznych. Bez wątpienia wspomniane odnośniki prowadzić muszą do pozycjonowanej przez webdesignerów, serwisu www. Sam przebieg zdobywania linków nie należy jednakże do najprostszych zadań i jeśli tylko ma pozostać wykonany precyzyjnie z dogmatami etyki zawodowej pozycjonerów, czyli White Hat SEO może nasuwać on nie lada komplikacji. A jakie zalety mają „białe” działania link buildingowe?

W przypadku link buildingu z partii Black Hat SEO, linki prowadzące do strony internetowej pozycjonowanej ze stron zewnętrznych, umiejscawiane są w większości wypadków na przedtem tworzonych, serwisach stanowiących zaplecze pozycjonerów. Jednakże takie wyjście, naturalnie w wypadku wykrycia powstałych nieścisłości przez algorytm Googla, powiązane było z ryzykiem ewentualnego narzucenia na stronę filtra obniżającego pozycję, czy też nawet nałożenia BANa, a więc całkowitego usunięcia pozycjonowanej witryny www, z prezentowanych rezultatów wyszukiwania. W wypadku linki building White Hat SEO takie niebezpieczeństwo po prostu nie wchodzi w grę. Biały rodzaj link buildingu domniemywa bowiem osiąganie odnośników tylko na realnych, całkowicie praktycznych wortalach i portalach internetowych. Umieszczane linki służą zatem praktycznie nie tylko do wypozycjonowania konkretnej strony internetowej, ale poniekąd stanowią one też swego rodzaju reklamę, gdyż – jeżeli tylko rozdysponowane są we dobrych serwisach w globalnej sieci – mogą one z powodzeniem sprostać potrzebom użytkowników (nawiązanie kontekstowe). Biały link building – z obszaru widzenia zamawiającego usługę, klienta – przynosi co najmniej trzy korzyści. Po pierwsze i najważniejsze, służy on do pozycjonowania strony. W drugiej kolejności jest w pewnym sensie promocją, propagującą proponowane poprzez jednoznaczną stronę produkty bądź także usługi. Po trzecie natomiast oferuje pełne bezpieczeństwo, ponieważ nie jest on związany z obowiązkiem poniesienia ryzyka usunięcia z indeksu wyników wyszukiwarek.


Related articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Your comments (*)

Name (*)

Your full name please.

Email address (*)

Used for gravatar.

Website

Link back if you want.