Marketing szeptany

Reklamą, która zyskuje na znaczeniu i ma sporą rację bytu..

Marketing szeptany

Reklamą, która zyskuje na znaczeniu i ma sporą rację bytu jest marketing szeptany. Jest to metoda promocji, która polega na wyrażaniu pochwalnych opinii konsumentów, które dotyczą firmy czy usługi. Zatrudniona osoba dyskretnie wystawia ocenę na forach internetowych, portalach społecznościach i blogach.

Wpisywanie pozytywnych uwag ma na celu zapoczątkowanie dyskusji, aby dzięki temu znaleźć inne postaci, które też będą chwalić dany towar czy usługę. Taka forma promocji wykonuje też swoją ważną rolę, gdyż taką metodą zdobywani są nowi nabywcy. Przed każdym większym kupowaniem szukamy informacji na temat jednego towaru właśnie w sieci. Dzięki takiej pracy jak marketing szeptany mamy okazję zdobycia nowych klientów.

Zalety takiej reklamy polegają na tym, że bardzo szybko można spostrzec efekty przeprowadzonych działań, które dodatkowo będą skuteczne i mało kosztowne. Marketing szeptany jest takim badaniem reakcji konsumenta na konkretny materiał lub usługę. Media, Internet, gazety są takimi instytucjami, które generują spore ilości reklam. Konsumenci nie są nimi zaciekawieni i nie obdarzają ich zaufaniem.

Dużą wagę natomiast przywiązują do opinii kolegów lub sąsiadów oraz użytkowników Internetu. Fora internetowe stają się taką wyrocznią, która zawiera uwagi postaci, które nabyły dany przedmiot lub usługę. Zadowolenie albo brak wpływa na sprawunki.

I dlatego są niezbędne postaci, które będą zachwalać przedmioty, wyrażać na jego temat noty czy nawet wywoływać rozmowy. Te wszystkie czynności mają na celu przekonanie tych nieprzekonanych do usługi lub towaru.


Related articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Your comments (*)

Name (*)

Your full name please.

Email address (*)

Used for gravatar.

Website

Link back if you want.