Zalety kampanii PPC

Kampanie reklamowe w rodzaju PPC zyskują współcześnie coraz większe grono..

Zalety kampanii PPC

Kampanie reklamowe w rodzaju PPC zyskują współcześnie coraz większe grono sympatyków. Nie ma w tym nic zaskakującego zważywszy na fakt, że w sytuacji tego typu działań reklamowych, koszt jaki ponosi reklamodawca zależny jest nie od samego zaprezentowania się reklamy, ale od ilości kliknięć w treść. Stąd również nazwa reklamy – PPC, czyli skrót od słów Pay Per Click oznaczający słowo w słowo opłatę za kliknięcie. W ten sposób kontrahent przykładowej, interaktywnej agencji reklamowej, dostaje możliwość skutecznej reklamy własnych przedsięwzięć branżowych, a a przy tym otrzymuje on zestawienie z monitorowanych na bieżąco, rezultatów prowadzonej kampanii PPC.

Kampanie PPC stanowią dobry wzorzec i świadectwo tego, jak wartościowym i efektywnym narzędziem reklamowym, może być Internet. Ten model reklamy zakłada albowiem prezentowanie przekazów jedynie na łamach wyszukiwarki internetowej. Na 100% do dyspozycji kontrahentów oddawane są kampanie organizowane w różnorakich wyszukiwarkach (na przykład. Bing, MSN), jednak rzecz jasna najpopularniejszą z nich jest znana wszem i wobec, wyszukiwarka firmy Google. Warto podkreślić, że im większa i bardziej atrakcyjna wyszukiwarka, tym większa jest szansa na zdobycie wymiernych rezultatów.

Kolejną niepodważalną dobrą cechą realizowania kampanii PPC jest to, że tzw. link sponsorowany, czyli po prostu Twój przesył reklamowy, prezentować będzie się tylko i wyłącznie odbiorcom żywo zaciekawionym proponowanym przez Ciebie wyrobem. Jest to bezpośrednio związane z koniecznością wyboru najbardziej właściwych słów kluczowych. Promocja będzie się więc prezentowała osobom, które wpiszą w okno wyszukiwarki zbliżone do oferowanej przez Ciebie, propozycji. Z uwagi na bardzo dużą konkurencję na rynku reklam PPC, doradza się jak w największym stopniu sprecyzowanych, niekiedy wręcz specjalistycznych słów kluczowych, aniżeli zdecydowanie droższych, fraz ogólnych używać. Dzięki wnikliwemu doborowi istnieje też większa możność sprzedaży proponowanego produktu czy też usługi. Końcową, ważną rzeczą przemawiającą za doborem szczegółowych fraz kluczowych jest to, że takie profesjonalne słowa mają wysoką szansę ukazać się na wyższej pozycji w rankingu prezentowanych poprzez wyszukiwarkę reklam PPC, dzięki czemu generują one o wiele większą ilość kliknięć odbiorców. Pamiętajmy, że w sytuacji modelu opartego na narzędziu Google AdWords, sama pozycja linku uzależniona jest od opłaty za klikniecie jak i od współczynnika, który określa proporcję kliknięć użytkownika w przesył reklamowy odnoszący się do liczby wyświetleń wspomnianego prezentacji (współczynnik CTR).


Related articles

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Your comments (*)

Name (*)

Your full name please.

Email address (*)

Used for gravatar.

Website

Link back if you want.